ADOMA
اهلا وسهلا زائرنا الكريم ندعوك لتكون عضونا الكريم فى منتداك
ADOMA
اهلا وسهلا زائرنا الكريم ندعوك لتكون عضونا الكريم فى منتداك
ADOMA
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رياضى ثقافى عام دينى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» حصريا لعبة من اجمل العاب الاستراتيجيه- لعبه Alliance: Future Combat
ازاى تلفلف نينجا فى اسبوع Emptyالجمعة سبتمبر 06, 2013 6:47 am من طرف sherif gamal

» حصريا لعبة الحرب المشهورة red alert 3 :: بحجم 2 جيجا تحميل مباشر
ازاى تلفلف نينجا فى اسبوع Emptyالأربعاء سبتمبر 04, 2013 12:34 pm من طرف willyhits

»  اكبر واقوى باتش للعبة Command and conquer generals zero hour
ازاى تلفلف نينجا فى اسبوع Emptyالجمعة أغسطس 23, 2013 9:02 pm من طرف fbagoy

»  لعبة Age Of Empires 3 III كاملة للتحميل
ازاى تلفلف نينجا فى اسبوع Emptyالأربعاء أغسطس 07, 2013 11:17 pm من طرف alfarsi

» مود جنرال زيرو هور Zero Hour Reborn: The Last Stand (V.5.0
ازاى تلفلف نينجا فى اسبوع Emptyالجمعة يوليو 26, 2013 6:47 pm من طرف mina alpper

» عضو جديد فهل من مرحب
ازاى تلفلف نينجا فى اسبوع Emptyالسبت أبريل 13, 2013 2:29 pm من طرف Admin

» عضو جديد فهل من مرحب
ازاى تلفلف نينجا فى اسبوع Emptyالخميس فبراير 07, 2013 6:28 pm من طرف oussama7

» لعبة Age Of Empires II
ازاى تلفلف نينجا فى اسبوع Emptyالجمعة نوفمبر 09, 2012 10:27 am من طرف murtadh_99

» برنامج يحول صورتك الى صورة كرتونية CAPITAL
ازاى تلفلف نينجا فى اسبوع Emptyالثلاثاء نوفمبر 06, 2012 3:37 pm من طرف سامح روماني

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

.: عدد زوار المنتدى :.

تصويت

ازاى تلفلف نينجا فى اسبوع

كاتب الموضوعرسالة
AHMED HERO
Admin
Admin
AHMED HERO

الحمل عدد المساهمات : 248

ازاى تلفلف نينجا فى اسبوع Empty
مُساهمةموضوع: ازاى تلفلف نينجا فى اسبوع   ازاى تلفلف نينجا فى اسبوع Emptyالخميس يناير 20, 2011 4:21 am

بسم الله الرحمن الرحيم

انا عملت الموضوع ده علشان فى ناس كتير تعبانة فى لفلفة النينجا و كنت نفسى افيدهم انا عضو جديد معاكم فى المنتدى و نفسى افيد الناس انا اسمى عبدالرحمن و اهلا بيكم كلكم و اى استفسار انا موجود نرجع لموضوعنا انا هقسم طرق اللفلفة اللى انا استخدمتها بنفسى لغاية مجبت ال123 فى 3 ايام بس و ممنوع منعاً تاماً نقل الموضوع الى منتدى اخر لانة والله انا اللى عملة و من مجهودى ومش هقول غير حسبى الله و نعم الوكيل لل هينقل الموضوع من غير اذن.....

اولاً:من 1 الى 15 :
روح اقتل فى الفراخ اللى بى التون سيتى ودى معروفة اوى
ثانياً:من15 الى 70:

روح اعمل كوستات الجوب سنتر لغاية رقم ممكن كدة تكون جبت فوق ال70 كمان يعنى حاجة و سبعين او 80
ثالثاً:من 80 الى 100:

تروح البيرد و تعمل كوستات البندات و تعمل ال3 كوستات يومياً و متدخلش تيمات مع ارشر !!!! ناس ممكن تقولى انى انا مجنون ازاااى مدخلش مع ارشر ارد عليهم و اقول انك او دخلت مع ارشر مش هتاخد اكس بى زى مهتضرب فى الوحوش و كمان نجوم السلاح **** النينجا هتبقى قليلة جداً كدة بقى تزيد ليفلات و كمان نجوم السلاح تزيد بسرعة

رابعاً:من 100 الى 120 :

ملحوطة هامة جداً:روح عند الراجل اللى فى التون سيتى و اشترى منه club lvl 20 و روح من الست اللى فى التون سيتى اللى قدام البنك اسكلاية rage او من الست اللى فى الماركت
نرجع لموضوع اللفلفة و انتا طبعاً تروح لل ميستيك كاستل اللى فى الديزرت تروح تعمل الكوستات ال3 كل يوم انتا من ليفا 100 الى 107 تضرب فى tobbat وbloody bat و من 107 الى 110 تضرب فى الbull monster اللى شبة الثيران دول..

خامساً:من 115 الى 120 :
تروح تضرب فى الblody monster و بردة تعمل الكوستات

سادساً:من 120 الى 125 :
تروح تعمل كوستات ال120 وبعد كدة تقضيها فى ال bloody monster
او نتدخل اللاب بس اللاب4 تده صعب جداً لانه فيه ارشات بيقلو النينجا كل ما يشفوه علشان كدا انا مش بدخل اللاب طب تصدقونى لو قلتلكوا انى دخل الاب 4 6مرات فى يوم وحد!!!! "لا تعليق"
سابعاً: من 125 ال 137 :
بصرحة مش عااااارف خالص لسببين اولا كل ةوحوش اللعبة اسمها بيخضر و السبب التانى انى مجبتش الليفل لسة انا 124

ملحوظات هامة جداً:
1) لما تجيب ليفل 100 لازم تكون الtwo fold blades
3 نجوم

2) لما تكون بتعمل حاجة و سايب كونكر سيبة فى التدريب و اضرب الtoxic fog تحتيك علشان تبقى نجمة على الاقل

3)حرام عليكو يا نينجا اللى بتعملوه فى الارشرات هو فعلا فى بعض الناس الرخمين كل ميشوفوا نينجا يروحو يقلبوة بس برده خليكوا كويسين مش هو برده اللى بيلملك فى بى و بيلفلفك
4)لما تاخد الدبيهاية انشاء الله بتاعت ال110 متدخلش اللوتر لانة نصب روح استرى استون +2 و بلص لبسك و اصطفتك

5)متضربش ال archer banعلى واحد البتونسى بتاعة عالى علشان متضيعش الاستمانا على الفاضى

6)النينجا هيلثة قليل اوى اضرب كا النقط فى الهيلث زى ما انا بعمل مش حتحتاج غير الهيلث

ازاى تلفلف نينجا فى اسبوع
صفحة 1 من اصل 1